Thursday, January 27, 2011

gubahan hantaran :)

cite pasal hantaran lah pulak...

sepeti biasa pepel dan pink mesti ada,sepupu saya lelaki nama am juga memang pandai dan kretif dalam bab2 mengubah ni..so am akan gubah hantaran saya nanti,waktu tunang dulu am tolong gubah sireh,cantik :)

am amik bunga kat rumah,dia ada hanta contoh gubahan,hasilnya....SANGAT CANTIK :)

mari usha gambonye..

tgk2..ade pepel pink jugak..obses betul!

ada lavender pink pepel..bunga byk krim,sbb bukannya apa bunga ni nanti akan di transfer kepada adik saya cik kude,sbb tunang si am cakap dia tak da adik,nanti bagi pada adik2 saya. tukar je bunga lavender kepada warna tema de nanti,bunga krim maintain,kalau lepas tu belah lelaki (de) nak simpan pun tak pe..JIMAT :)..

saya cinta pada gubahan ini..cinta ya amat! :)

3 comments:

Unknown said...

bak kata mak sha, OBSES terhadap purple !! chantek =D

kauthar said...
This comment has been removed by a blog administrator.
AyUmIshA said...

hehehe.. bakal jadi hantaran sy ni.. sukeeee.. :D