Saturday, February 23, 2013

Haenim play yard

Minggu lepas semasa semua org tengah tenang aman damai saya terdengar bunyi krek krek,ting!ammar mana?ammar mana?rupenye tgh ddk sorang2 makan kemam something,saya terus lari 100km dan korek mulut baby baik.

omg guess what? Duit syiling 20 posen!!! Tanpa berfikir lama saya call suami

B, sy rasa kita perlu pagar ammar,kita beli play yard jom!
Babah : ok
Saya : ok heheh bye tq!

Heheheheh..gelak seronok! Sbb sy mmg akan jadi super xcited dapat beli barang baby hihi biar saya tak comel
Saya momot asal anak hensem wangi hihi

So kami decide beli haenim play uard for ammar,sungguh comel makcik pokcik ammar pon xcited hihi,beli online kutu :)

tara!! ni gambar nye :D





kucing rumah ni dengan ammar ibarat aur dan tebing hahah mmg tak boleh dipisahkan okey,semua barang ammar dia rasmi dulu -__-, hmm,patung hello kitty tu makdik ammar yang bagi masa saya preggy,mengidam elo kiti masa tu :P





No comments: